facebook twitter RSS

Veda Filmi - Zulfu Livaneli - Divx izle - Online Full Film izle

Selanik’te çocukluktan başlayan arkadaşlık, önce silah arkadaşlığına sonrasında cumhuriyetle birlikte aynı ideallerin peşinde yürüyen yarım asırlık dostluğa ve ölene kadar süren kardeşliğe dönüştü. Aralarındaki dostluk o kadar büyüktü ki biri öldüğünde diğeri de hayata veda etmek istedi.Veda, ölüme meydan okuyan bir kuşağın hikayesi. Filmde sadece Atatürk’ün hayatı anlatılmıyor, aynı zamanda bir döneme ışık tutuluyor, filmde dostluk, savaş, aşk, sevgi gibi konular 'insan olmak' çerçevesinde tekrar ele alınıyor.“Veda” Salih Bozok’un anlatımıyla izlerken defalarca gözyaşlarınıza hakim olamayacagınız bir film.

Tür : Biyografi / Dram / Savaş / Tarih
IMDB Puanı: 7.8/10
Begenilme Oranı: %90
Yapım:2009 ~ Türkiye
Yönetmen:Zülfü Livaneli
Senaryo:Zülfü Livaneli
Oyuncular : Dolunay Soysert, Özge Özpirinçci, Ezgi Mola, Sinan Tuzcu, Serhat Kılı

Dil : Türkçe - Süre : 113:34 - Çözünürlük : 608 x 256 - Video Boyutu : 648 MB


+ yorum + 3 yorum

Adsız
02 Ağustos, 2010

böyle insanı derinden etkileyen bir filme yorum yapılmaması iki üç güzel kelime söylenmemesine gerçekten üzüldüm

PAŞAM BU GÜNLERİMİZİ EHER HÜR YAŞIYORSAK SENİN SAYENDE SENİN BİZE EMANET ETTİĞİN CUMHURİYET SAYESİNDE HUZUR İÇİNDE YAT ATAM

Adsız
09 Ağustos, 2010

eee ben neden izleyemedım indirdigim halde

Adsız
30 Ağustos, 2010

ben simdi izlemeye basladım filmin güzelligiyle ilgili yorum zaten yapılamaz ama bu film gösterimde oldugunda yapılan yorumları ben kınıyorum sadede o yorumu yapanlar defosun gitsin memleketten diyorum

Yorum Gönder

Yorumlarınızı Lütfen Türkçe Kurallarına Uygun Bir Biçimde Yazınız..